יום חמישי, 29 במרץ 2012

מהי הדרך הטובה ביותר לבחירת פסיכולוג


במידה והחלטתם ללכת לטיפול פסיכולוגי, מומלץ לבחור פסיכולוג מקצועי ואמין שילווה אתכם במהלך התהליך. כיום ניתן למצוא ברשת האינטרנט לא מעט פסיכולוגים המציעים את שירותיהם. נשאלת השאלה כיצד ניתן לבחור מבין אנשי המקצוע הרבים שעוסקים בתחום. התשובה היא באמצעות פגישה. כדאי לקבוע פגישה ראשונית עם הפסיכולוג כדי לדעת האם הוא מתאים לכם. בדומה לבחירת רופא שיניים, כך גם יש לערוך על הפסיכולוג תחקיר מעמיק. התחקיר יאפשר לכם לדעת האם מדובר באיש מקצוע מתאים לצרכים שלכם. רשת האינטרנט היא מקום טוב לבחון את אמינותו של הפסיכולוג. ניתן לבקש עליו חוות דעת בפורומים שונים ולראות מה אנשים חושבים על פעילותו.
זוגיות במשבר - ניתן לפתור את זה

כיצד ניתן לזהות זוגיות במשבר  
בחיי כל זוג יש עליות ומורדות. ריבים ומחלוקות קיימים אצל כל בני זוג והם לא מעידים בהכרח על זוגיות במשבר. זוגיות במשבר עשויה להיווצר כתוצאה ממצב בו בני הזוג לא השקיעו בקשר. משבר בזוגיות עשוי לצוץ לאחר זמן מה ולעורר סדקים בזוגיות. סיטואציה של בגידה למשל עשויה להעיד על זוגיות במשבר. במצב כזה יש צורך להיעזר באיש מקצוע.
טיפול פסיכולוגי - כמה זמן צריך?

כמה זמן נמשך  טיפול פסיכולוגי
לשאלה כמה זמן נמשך טיפול פסיכולוגי אין תשובה חד משמעית. שכן, משך הטיפול תלוי בבעיה. ככל שהבעיה תהיה קצרה יותר כך הטיפול יהיה קצר יותר. כך למשל, כאשר אדם מגיע אל פסיכולוג כתוצאה מפחד ממעליות הטיפול עשוי להימשך כמה פגישות בלבד. לעומת זאת, כאשר אדם סובל מבדידות או חוסר בטחון עצמי מדובר בבעיה רחבה יותר הדורשת טיפול ארוך יותר.

תגובה 1:

  1. אני מנסיוני יכולה להמליץ על רשת ת.ל.מ. זו רשת גדולה עם פריסה רחבה ויש להם מבהר גדול מאוד של פסיחולוגים. היתרון הגדול הוא שבמקרה שמטפל אחד לא מתאים תמיד אפשר להחליפו ללא בעיה ובסוף למצאו את פסיכולוג הטוב כותר בשבילך.

    השבמחק