יום חמישי, 29 במרץ 2012

כיצד יועץ מקצועי יכול לסייע במצב של זוגיות במשבר


בני זוג רבים מוצאים את עצמם במצב בו הם איבדו את העניין בחיי הנישואים וכתוצאה מכך הם יחסיהם נקלעו למשבר. לא פעם קורה שהרומנטיקה מפנה את מקומה לריבים ומחלוקות. כאשר בני זוג מגיעים למצב של זוגיות במשבר חשוב מאד לבחון את המצב כפי שהוא ולא להדחיק. טיפול במשבר יכול להביא לסיומו. כאשר בני זוג נתקלים במצב של משבר בזוגיות ניתן לפנות לגורמים מקצועיים שיכולים לסייע ולחדש את הקשר. יועץ זוגי יכול לשוחח עם בני הזוג ולבחון מה הביא אותם למצב בו הם נמצאים כרגע. פעמים רבות אדם מבחוץ יכול להתבונן בקשר מבחוץ ולהציע דרכי טיפול שונות.
טיפול זוגי יכול להציל את הזוגיות שלכם

טיפול זוגי בגילאים מתקדמים
פסיכולוגים יכולים לעזור לכם גם אם נראה לכם שלא
לכאורה העזיבה של הילדים את הבית עשויה להפחית מהמתח שהיה בתקופה שהילדים חיו בבית. מצבם הבריאותי של בני הזוג תקין והפרנסה טובה. דווקא אז עשויים להציף את השטח סימנים של זוגיות במשבר. תסמונת הקן המתרוקן מביאה איתה לא מעט שינויים בחיי בני הזוג. במקרים מסוימים רבים פונים לקבלת טיפול זוגי כדי להשיב את חיי הזוגיות לשגרה.

כלים פסיכולוגים להתמודדות עם לחץ
לא מעט אנשים חווים מצבים של לחץ בחיים, בין אם מדובר בלחץ בעבודה או בחיים הפרטיים. קיימים כמה כלים פסיכולוגים להתמודדות עם לחץ, שהם ניתנים ליישום ללא עזרה מקצועית ונמצאים בכל אחד מאיתנו. כדאי לתרגל את הכלים לפי הצורך, כך הם ייעמדו לרשותכם בעת צרה. אחד הכלים היעילים ביותר הוא הרפיה. ניתן להשיג הרפיה בדרכים שונות כגון, יוגה או מדיטציה. בנוסף הסחה. הסחה נועדה להסיט את תשומת הלב מהבעיה במכוון.  הסחה יכולה להיות למשל פעילות ספורטיבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה