יום חמישי, 29 במרץ 2012

מהם תנאי הקבלה ללימודי ריפוי בעיסוק


ריפוי בעיסוק נחשב למקצוע במסגרתו מטפלים באנשים עם צרכים מיוחדים כגון, אנשים עם בעיות חברתיות, פסיכולוגיות, בעלי מוגבלות פיסית ועוד. מטרת הטיפול היא לפתח את העצמאות של המטופל ולהביא לשילובו בעולם תוך איתור הקשיים שלו. לימודי ריפוי בעיסוק נמשכים כ- 3.5 שנים. תנאי הקבלה משתנים ואינם דומים, אבל יש דרישה לממוצע ציונים גבוהה. 
כמה עולה טיפול פסיכולוגי?

טיפול פסיכולוגי זול האמנם?
במה עוסק הפסיכיאטר?
טיפול פסיכולוגי אינו טיפול זול. עבור שעת פגישה אצל פסיכולוג אתם עשויים לשלם בין 400-700 ₪. במידה ואתם מחפשים פסיכולוג ואין לכם אפשרות לשלם את הסכום הנ"ל, תוכלו לבחור באופציה של טיפול פסיכולוגי דרך קופת החולים שלכם. קופות החולים השונות מציעות סבסוד טיפול פסיכולוגי וכך יש אפשרות ליהנות מהנחה. טיפול פסיכולוגי דרך קופות החולים אינו זול ממש, אבל מהווה פתרון הולם עבור מי שלא יכול להרשות לעצמו לשלם מחיר מלא על טיפול פסיכולוגי. מבטח המעוניין בטיפול יעבור סדרת בדיקות ולאחר מכן יקבל לידיו רשימה על מטפלים מתוך הקופה. הוא יהיה רשאי לבחור מבין רשימה של מטפלים.
במה עוסק פסיכיאטר
אנשים שאינם בקיאים בתחום משוכנעים כי טיפול פסיכולוגי דומה לטיפול פסיכיאטרי. בשונה מטיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי הוא טיפול במחלות נפש המתבצע על ידי מומחה לפסיכיאטריה. כמו כן, פסיכיאטר הוא בעל תואר ברפואה. קרי, הוא רשאי לרשום תרופות פסיכיאטריות שמחליפות שיחה על שפת הפסיכולוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה