יום חמישי, 29 במרץ 2012

מה כוללים לימודי פיזיותרפיה


מה צריך בשביל להצליח עם טיפול זוגי?
לימודי פיזיותרפיה הם לימודים הנמשכים ארבע שנים וכוללים תרגילים שונים והתנסות קלינית. תוכנית הלימודים כוללת קורסים שונים מתחום הרפואה. תנאי הקבלה ללימודי פיזיותרפיה שונים מאוניברסיטה לאוניברסיטה ומחייבים ממוצע ציונים גבוהה. בסיום הלימודים ניתן לעבוד במוסדות שונים כמו למשל, בתי אבות, בתי חולים ועוד. 

כיצד למצוא פסיכולוגים במרכז המטפלים בשיטתcbt
תל אביב היא עיר גדולה בה ניתן למצוא פסיכולוגים רבים המטפלים בשיטת cbt. דווקא כאשר יש בחירה רבה אנשים מגלים קושי לבחור את הטיפול המתאים להם. טיפול בשיטת  cbt מטרתו לסייע לאנשים לשנות את דפוסי המחשבה שלהם. במשך השנים מחשבות רעות עשויות להישאר בתודעה של אנשים, וכתוצאה מכך הם יגלו קושי לזהות מה נכון ומה לא נכון עבורם. הדרך הטובה ביותר למצוא פסיכולוגים במרכז המטפלים בשיטת cbt היא ברשת האינטרנט. רשת האינטרנט היא מקום בו ניתן למצוא אינפורמציה רבה לגבי סוגים שונים של טיפולים.   
מה עושים פסיכולוגים?

במה תלויה הצלחת טיפול זוגי
אנשים פונים אל מטפל זוגי כאשר הם חווים קושי ביחסים. הצלחת טיפול זוגי תלויה בויתור על דברים שונים שבני הזוג ייחסו להם חשיבות רבה בעבר. בין בני זוג יש לא מעט מריבות בחיי היומיום. יש מריבות על נושאים שונים שניתן לפתור אותן בקלות, ואילו יש מריבות שבני הזוג נסחפים במערבולת ואינם יכולים להצביע על נקודת ההתחלה. כאשר בני הזוג מוותרים על האגו הם יכולים לראות את המציאות בצורה אחת לחלוטין. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה